طرح توجیهی تعمیر و تجهیز و نگهداشت پیشگیرانه یونیت های دندان پزشکی و ...

دسته بندي : کارآفرینی » صنایع دارویی و پزشکی

در این طرح توجیهی کسب وکار ابتدا نیاز به گذراندن یک سری دوره های آموزشی آشنایی با تعمیر و تجهیز یونیت های دندان پزشکی می باشد.
مراکز آموزشی در سطح شهر وجود دارد که با گذراندن دوره های 1هفته ای میتوان مدرک مربوطه را اخذ کرد که وابسته به تعرفه ای که هر آموزشگاه برای خود دارد هزینه ی حدود300 تا600هزار تومان صرف گرفتن مدرک می شود.
بعد از گذراندن دوره های لازم فرد در ابتدا لیستی از مطب های دندان پزشکی در هر منطقه را حاضر کرده و با پزشکان و مسولان مطب ها وارد مزاکره میشود و در مورد نحوه ی کار به آنها توضیح داده میشود.
کار به این صورت است که فرد در مقابل بازدید های هفته ای به طور1ماهه تا1ساله به ططور توافقی با پزشک قراردادی تنظیم میکند و مواردی که در قراردادذکر می شود می تواند شامل:
1-بازدید های دوره ای هفتگی به منظور پیشگیری از خرابی یونیت های دندان پزشکی.
2-در صورت خرابی قطعه وظیفه ی تعمیر و تعویض فقط بر عهده ی فرد متخصص می باشد که هزینه های مربوط به تعویض و خرید قطعه بر عهده ی پزشک است.
3-هزینه ی پرداختی جهت باز دید و خدمات نگه داشت پیشگیرانه به صورت توافقی است که مبالغ پیشنهادی طبق سایت آیینه 100هزار تومان است که همان طور که گفته شد توافقی است و می تواند هر مبلغی باشد یا حتی به صورت رایگان صورت گیرد.
و.....
در اصل هدف اصلی از این کار آشنایی با پزشک و جلب اعتماد پزشک است تا بتوانیم از این طریق سفارشات مربوط به خرید لوازم و مواد مورد نیاز مطب را ازپزشک بگیریم.
به طور میانگین اگر فرد بتواند برای شروع کار فقط با10پزشک قرارداد کاری ببندد به طور ماهانه درامدی بین500هزار تومان تا1میلیون تومان به طور خالص دارد و این در مقابل زمانی که فرد در هفته برای این کار میگذارد به نسبت خوب است.
بازدید هر یونیت تقریبا30تا60دقیقه طول میکشد که به طور مثال اگر با10مطب کار کند در طول هفته 5تا10ساعت کاری دارد.
بهد از آشنایی با پزشک و گرفتن سفارشات مایحتاج مطب نیاز به سرمایه برای خرید تجهیزات و لوازم می باشد که  البته این فقط برای شروع کار است چون بعد از مدتی میتوان به صورت چک های چند روزه مبالغ را شرکت ها و مغازه ها تصویه کرد.
برای شروع کار بهتر است با سرمایه ای  در حدود5تا10میلیون شروع کرد.
نمونه ای از صفحات این طرح توجیهی


دسته بندی: کارآفرینی » صنایع دارویی و پزشکی

تعداد مشاهده: 11206 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.doc

فرمت فایل اصلی: docx

تعداد صفحات: 17

حجم فایل:483 کیلوبایت

 قیمت: 23,940 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل
  • راهنمای استفاده:
    یک فایل word می باشد که به آسانی می توان ویرایش نمود.


  • محتوای فایل دانلودی:
    یک فایل word می باشد .دانلود کنید و لذت ببرید :)