تحقیق چگونگی ترسیم چارتهای سازمانی

دسته بندي : مباحث رشته ها » مقاله و تحقیق

دانلود ورد با موضوع تحقیق چگونگی ترسیم چارتهای سازمانی دارای 31 صفحه و با فرمت .doc و قابل ویرایش و آماده برای ارائه ، چاپ ، تحقیق و کنفرانس می باشد.

 

تعداد صفحه : 31 صفحه
فرمت فایل: ورد .doc و قابل ویرایش
آماده برای : ارائه ، چاپ ، تحقیق و کنفرانس

 

قسمتی از متن نمونه:


فهرست مطالب

عنوان:

چارت سازمانی چیست؟
ویژگی مدیریت  چارت سازمانی در Pars CMS
EXCELچگونگی ترسیم چارتهای سازمانی دربرنام
مثال هایی ازچارتهای سازمانی

منابع







چارت سازمانی چیست؟
هر ارگان ، اداره ، شرکت یا سازمانی ، چه دولتی و چه خصوصی ، دارای ساختار مشخصی در بین اجزای خود است . دارای یک نفر به عنوان مدیر یا مدیر عامل می باشد که رهبری و اداره اجزای این کارخانه را در دست دارد . این مدیر عامل دارای چند نفر معاون زیر دست خود است و ایشان نیز به نوبه خود دارای تشکیلات زیر مجموعه می باشند . این ساختار را چارت سازمانی این تشکیلاتمی نامند . به هر یک از گزینه های چارت سازمانی ، پست سازمانی گفته می شود . به عنوان نمونه به گزینه مدیر عامل پست سازمانی گفته می شود .
ویژگی مدیریت  چارت سازمانی در Pars CMS
واحدهای اداری بصورت درختی سلسله مراتبی نمایش داده می شود که با کلیک بر روی هر گزینه از درخت , شرح وظایف واحد مذکور نمایش می یابد و فرد یا افرادی که متصدی یا کارمند آن واحد یا سمت هستند , فهرست می شوند . با کلیک روی نام این افراد به اطلاعات پرسنلی ایشان متصل می شویم . این بخش جهت معرفی چارت اداری تحت وب و معرفی پرسنل شاغل در هر بخش همراه با تصاویر ایشان در نظر گرفته شده است . در این بخش که شامل مدیریت چارت سازمانی می شود ، می توانید هر یک از ادارات زیر مجموعه را به شکل ساختار سلسله مراتبی تعریف کرده و دقیقا همانند تابلوهای طرح تکریم ارباب رجوع ، مطالب زیر را برای آنان وارد کنید : 
1.       نام این اداره
2.       شرح وظایف این اداره
3.       علل به وجود آمدن این اداره در ارگان شما 
4.       تاریخ تاسیس آن
5.       پرسنل شاغل در آن به تفکیک وظایف محوله
نمایش چارت سازمانی در سایت : چارت سازمانی شما به شکل ساختار سلسله مراتبی و یا ساختار درختی نشان داده شده است . در صورت انتخاب یکی از عناوین این ساختار ( کلیک بر روی یکی از پستهای سازمانی ) شرح کاملی از این پست سازمانی به شما ارائه می شود . این شرح کاملا بستگی به نظر مدیر سایت دارد و می تواند شامل وظایف این بخش ، تعاریفی از نحوه عملکرد این اداره و ... باشد .با کلیک بر روی هر پست سازمانی ، کسی یا کسانی که عهده دار این مسئولیت هستند مشخص شده اند و با کلیک بر روی نامشان می توان اطلاعات کاملی را از ایشان به دست آورد .

دسته بندی: مباحث رشته ها » مقاله و تحقیق

تعداد مشاهده: 2685 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:

فرمت فایل اصلی: .doc

تعداد صفحات: 31

حجم فایل:230 کیلوبایت

 قیمت: 66,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل
  • محتوای فایل دانلودی:
    دانلود ورد با موضوع تحقیق چگونگی ترسیم چارتهای سازمانی دارای 31 صفحه و با فرمت .doc و قابل ویرایش و آماده برای ارائه ، چاپ ، تحقیق و کنفرانس می باشد

    تعداد صفحه : 31 صفحه

    فرمت فایل: ورد .doc و قابل ویرایش

    آماده برای : ارائه ، چاپ ، تحقیق و کنفرانس