پروپوزال شناسایی و بررسی مؤلفه های مؤثر بر توسعه صنعت گردشگری مورد مطالعه: استان قم

دسته بندي : مباحث رشته ها » پروپزال
پروپوزال شناسایی و بررسی مؤلفه های مؤثر بر توسعه صنعت گردشگری مورد مطالعه: استان قم دارای 29صفحه وبا فرمت ورد وقابل ویرایش می باشد.

عنوان پروپوزال: شناسایی و بررسی مؤلفه¬های مؤثر بر توسعه صنعت گردشگری مورد مطالعه: استان قم

تعداد صفحه: 29صفحه
فونت: B ZAR
فاصله سطرها: 1.15
منابع فارسی و لاتین: دارد
پرسشنامه و ضمائم: دارد
بندهای پروپوزال: عنوان، مقدمه، بیان مسئله، اهمیت و ضرورت تحقیق، اهداف پژوهش (هدف اصلی، اهداف جزئی)، فرضیه های پژوهش، تعریف مفاهیم پژوهش (تعریف مفهومی، تعریف عملیاتی)، روش تحقیق، طرح پژوهش، ابزار اندازه گیری، روش تجزيه و تحليل داده ها و...





پروپوزال مدیریت بازرگانی بازاریابی

عنوان:
شناسایی و بررسی مؤلفه¬های مؤثر بر توسعه صنعت گردشگری مورد مطالعه: استان قم

مقدمه
در سال‌های اخیر، صنعت گردشگری در جایگاه صنعتی نوپا اثر فراوانی بر وضعیت اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی جهان داشته است. اهمیت صنعت گردشگری در سطح بین‌المللی، از لحاظ تعداد گردشگران و هم از لحاظ درآمد ارزی همواره و به‌طور بی‌سابقه‌ای در حال افزایش بوده است و پیش‎بینی می‌شود تا سال2020 سالیانه بیش از یک میلیارد و نیم جهانگرد در سراسر جهان سفر کنند. از اين‌رو بسياري از کشورها در رقابت نزديک و فشرده، در پي افزايش بيش از پيش، منافع و عوايد خود از اين فعاليت بين‌المللي‌ هستند (اسماعیل پور، 1390).
در کشور ما نيز بايد براي توسعه اين صنعت و استفاده کامل از فرصت‌هاي ناشي از ظرفيت موجود برنامه‌ريزي شود. اما اين صنعت در ايران به علت پاره‌اي از موانع اقتصادي و زيرساختي مانند: توجه ويژه به درآمدهاي نفتي، ناكارامدي زيرساخت‌هاي اقتصادي گردشگري، ضعف سامانه حمل‌ و نقل كشور و مشكل‌های تأسيسات اقامتي و بهداشتي و ... نمي‌تواند به‌ صورت يک صنعت پردرآمد جايگاه مناسبي براي خود در کشور به دست آورد (افشار زاده و همکاران، 1390).
سند چشم انداز بیست ساله گردشگری کشور (به عنوان سند بالا دستی تمام برنامه¬های گردشگری کشور)، دورنمای روشنی برای رسیدن به جایگاه برتر کشور را نشان می¬دهد، اما امروزه شاهد عقب ماندگی صنعت گردشگری در کشور و به طور خاص در استان قم مي¬باشيم و اين نياز احساس مي¬شود که از منظري متفاوت تر از آنچه که تا امروز به گردشگری قم نگريسته مي¬شده¬، ديده شوند، لذا در اين پژوهش محقق سعي دارد از منظر شناسایی عوامل تأثیرگذار بر توسعه صنعت گردشگری به استان قم بنگرد و سپس با بررسی آنها در رابطه با بهبود نقاط ضعف و تقويت نقاط قوت پيشنهاداتي را به مسؤلان ارائه دهد.

دسته بندی: مباحث رشته ها » پروپزال

تعداد مشاهده: 5909 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.rar

فرمت فایل اصلی: word

تعداد صفحات: 29

حجم فایل:41 کیلوبایت

 قیمت: 67,500 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل
  • محتوای فایل دانلودی:
    پروپوزال شناسایی و بررسی مؤلفه های مؤثر بر توسعه صنعت گردشگری مورد مطالعه: استان قم دارای 29صفحه وبا فرمت ورد وقابل ویرایش می باشد.