طرح توجیهی کارآفرینی تولید لباس زیر (سری دوزی)

دسته بندي : کارآفرینی » صنعتی
دانلود طرح توجیهی کارآفرینی تولید لباس زیر (سری دوزی)
درقالب فایل pdf و متشکل از 48 صفحه و آماده پرینت

شرحی از محتوا :::
اين  محصول مي بايست از جنس پارچه اي مرغوب و مناسب تهيه  گرديده تا هم از لحاظ راحتي و دوام داراي خواص مطوب بوده و همچنين در شستشو داراي ثبات لازم باشد. به دليل سادگي اين محصول توليد آن داراي  پيچيدگي هاي خاص توليد پوشاك نمي باشد و بنابر ساده بودن طرح آن مي بايست به انبوه بودن توليد توجه ويژه داشت.

اينگونه محصولا عمدتاً از پارچه هاي حلقوي پودي كه به صورت يك رو سيلندر يا اينترلاك با نخ نمره 40  بافته شده است تهيه مي گردند كه از جنس پنبه يا پنبه پلي استر مي باشند.

پارچه مورد نظر جهت تهيه لباس زير مي بايست محكم و يكنواخت بوده و داراي زير دست نرم با  شد. معمولاً لباس زير از رنگ هاي روشن توليد مي گردد مگر آنكه ميان خريدار و فروشنده توافقي صورت پذيرد كه در اين صورت نيز مي بايست پارچه تهيه شده داراي ثبات رنگ مناسبي برخوردار باشد.                                                                                                                       در تهيه لباس هاي مورد نظر درزها توسط ماشين زيگزاگ، نوارهاي دور يقه و پايين كار زيرپوش با مياندوز و كش ها نيز با  زيگزاگ يا مياندوز دوخته مي شود.

اندازه لباس ها با توجه به سايز بندي استاندارد تهيه گرديده و مواد اضافي كار مانند كش كمر و نخ   دوخت  مي  بايست از رنگ و دوام مناسب برخوردار مي باشند.  مقدار آب رفتگي  در جهت  عرض  لباس حداكثر  2/5 درصد  و  ثبات  رنگ  نيز  مناسب  باشد.  روي  هر  لباس  بايد  برچسبي  از  پارچه  قابل  شستشو چسبانده يا دوخته شود كه اطلاعات زير در آن قيد شده باشد:

الف) نام و نشان سازنده    ب) نوع و جنس لباس     ج) اندازه لباس  

هر محصول بر اساس سايز برچسب گذاري شده و در سلفون بسته بندي مي گردد و سپس به تعداد  مورد نظر در جعبه هاي مقوايي قرار گرفته و كارتن بندي مي گردد.

عناوین مهم این مقاله بررسی و ارائه استانداردهای ملی و بین المللی, توضیح موارد مصرف و کاربرد, بررسی اطلاعات لازم در زمینه قیمت تولید داخلی و خارجی, بررسی روند صادرات, بررسی اجمالی تکنولوژی و سرمایه ی مورد نیاز , پیشنهاد منطقه ی مناسب برای اجرای این طرح, بررسی حمایت های اقتصادی و بازرگانی و وضعیت عرضه و تقاضای آن می باشد.
دسته بندی: کارآفرینی » صنعتی

تعداد مشاهده: 10719 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.pdf

فرمت فایل اصلی: pdf

تعداد صفحات: 48

حجم فایل:608 کیلوبایت

 قیمت: 30,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل
  • محتوای فایل دانلودی:
    طرح کارآفرینی صنعتی از معاونت پژوهشی جهاد دانشگاهی واحد صنعتی امیرکبیر

    دانلود طرح توجیهی کارآفرینی تولید لباس زیر (سری دوزی)
    درقالب فایل pdf و متشکل از 48 صفحه و آماده پرینت